Uživatelé se na nás mohou kdykoli obrátit
Uživatelé mají různé znalosti. Denně pracují se systémy, kde mohou narazit na problém, který s námi mohou řešit. Mohou se na nás obrátit kdykoli s jakýmkoli požadavkem.
Hotline 24 hodin denně s rychlými reakcemi
Dle nastavení Vašich preferencí můžeme poskytovat servis 24 hodin denně s velmi rychlými reakcemi. Uživatelé mají jistotu, že mají kdykoli k dispozici řešení svých potíží.
Pravidelná údržba Vašeho IT
Věřte, že každý den, byť o tom nevíte, se o Vás stará celý tým lidí, kteří dohlížejí na všechny systémy a uživatelské aplikace. Jsme v kontaktu s uživateli, aby jejich práce měla efekt.
Uživatelé se na nás mohou kdykoli obrátit. Nenecháme je na holičkách.
Co pro Vás uděláme
- Poskytujeme hotline 24 hodin
- Řešení uživatelských potíží
- Školení pro uživatele
- Vzdálená podpora uživatelů
- Podpora uživatelů v místě
- Rychlé reakční časy
Podpora uživatelům
Podpora uživatelům je další zásadní částí naší péče o Vás. Každý uživatel má jiné znalosti, a jelikož se systémy procházejí velmi rychlým vývojem, není v silách běžných uživatelů držet krok s tímto vývojem. Uživatelé pracují v systémech, kde občas potřebují poradit, konzultovat, případně něco nastavit. My se všemi Vašimi systémy seznámíme a Vašim uživatelům jsme vždy nápomocni při řešení jejich požadavků.
Každý uživatel se na nás může obrátit a my s ním vyřešíme jeho přání a pomůžeme mu zefektivnit jeho práci.