Zabezpečíme Vaše data ve firmě
Analyzujeme Vaše současné zabezpečení a přístup k jednotlivým datům. Nastavíme přístupy uživatelů a možnosti nakládání s daty. Zabezpečíme Vaše firemní data jak zvenčí, tak zevnitř.
Archivace dokumentů
Archivujeme Vaše nejen Vaše emaily, ale také dokumenty, tiskové výstupy a výstupy ze skenu, aniž by je kdokoli mohl pozměnit. Umožňuje optimalizaci archivních dat a fultextové vyhledávání.
Záloha, obnova
Nasadíme Vám spolehlivé zálohování, nabízíme základní i špičkové robotické systémy a velkokapacitní úložiště. Vaše data jsou základem a v případě havárie je dokážeme velmi rychle a spolehlivě obnovit.
Nejste si jisti svým zabezpečením? Nabízíme Vám nejen analýzu současného stavu vzdálených přístupů, ale také dodávku vhodných zařízení, nastavení a správu.
Archivační systémy
Nabízíme archivační systémy pro dokumenty, emaily a hlas. Nabízíme jak softwarové, tak hardwarové all in one řešení.
Archivační systémy jsou takové systémy, které nám zajišťují, že dokumenty, které je třeba archivovat, budou k dispozici.
Nejprve si musíme upřesnit, že archivace není totéž co zálohování. Zálohování slouží k obnově dat v případě havárie. Archivace slouží k tomu, abychom měli určitá data uložena tak, aby byly splněny některé zákonné požadavky. Klasickým příkladem archivace je uchovávání odeslaných faktur nebo uchovávání přijatých a odeslaných emailů.
V informačních systémech dochází v průběhu let ke změnám z důvodu změn technologických, vynucených zákonodárci a tak podobně. A tím pádem se nám v čase mění i vzhled tiskového výstupu. Ovšem dle zákonů o DPH musí být faktura k dispozici ve stejném tvaru, jako v ten den, kdy odešla k zákazníkovi.
V tomto případě nám zbývají dvě možnosti. Buď si všechny vydané faktury tisknout a ukládat do šanonů a následně fyzického archivu nebo využít archivačního systému, který každý námi definovaný tiskový výstup zarchivuje a uloží v takové podobě, v jaké jsme jej zákazníkovi odeslali. Samozřejmostí u takových systémů je možnost fultextového vyhledávání nad takovými archiváliemi, dále nemožnost jednoduchého smazání takových dokumentů. Je možné přiřazovat nejrůznější oprávnění pro nakládání s daty.
Důvody pro archivaci emailů jsou podobné jako u archivace. Odejde pracovník a po nějaké době je potřeba zjistit jeho komunikaci se zákazníkem, aby byl dokončen projekt, který byl rozpracován. V tomto případě se podíváme do archivu jeho emailů a můžeme plynule navázat na komunikaci v rámci projektu. Archivace umožňuje fulltextové vyhledávání a je optimalizováno z hlediska objemu dat.