Využívejte našich IT služeb i Vy!
Trápí Vás?
- Pomalé a nestabilní IT systémy
- Únik informací
- Efektivita práce v IT
- Opakující se problémy s IT
- Chcete rozšiřovat své IT
- Nespolehlivý dodavatel IT
- IT není dle Vašich představ
- Bezpečnostní hrozby
- Zálohovování dat a péče o ně
Přechod k nám je snadný
- Provedem zdarma analýzu IT
- Stanovíme klíčové body
- Určíme slabé místa
- Společně stanovíme strategii
- Nastavíme parametry spolupráce
- Uzavřeme smlouvu
- Pečujeme o Vaše IT
- Inovujeme, zlepšujeme
- Vytváříme vhodné prostředí pro Váš byznys
Pět snadných kroků pro Vaši novou správu IT
1/ Úvodní schůzka
Nejprve si sjednejte úvodní schůzku na telefonu 572 111 015 nebo 731 616 160, případně na emailu obchod@4stars.cz. Schůzka má za cíl se navzájem v krátkosti seznámit, představíme Vám naši společnost a naše služby. Na této úvodní schůzce si domluvíme i přesný termín analýzy Vašeho IT a systémů, které využíváte a zhodnotit ve zkratce výhled Vaší vize do budoucna. Bude nás také zajímat, co Vás v současnosti trápí v této oblasti.
2/ Analýza IT
Následně provedeme analýzu, která je zdarma a je velmi důležitá, abychom pochopili Vaši IT infrastrukturu a mohli jsme se připravit na správu Vašich IT systémů. Součástí analýzy je nejen zhodnocení současného stavu, ale také určení slabých míst a míst, které by bylo potřeba řešit. Vždy nabízíme několik řešení, tak abyste si vybrali jednak z cenové náročnosti, tak kvalitativního řešení. Detailně projdeme Vaše počítače, servery, kabeláž, IT infrastrukturu, seznámíme se s informačními systémy, ochranou dat, zezpečením, propojením a konektivitou. V této fázi již máme přehled pro návrhy zlepšení a přechodu pod naši správu. To vše se děje v řádech dnů od úvodní schůzky.
3/ Seznámíme Vás se stavem
Seznámíme Vás se stavem, který jsme zjistili při analýze. Vypracujeme hlavní body, které detailněji probereme. Zejména se jedná o zjištěný celkový stav, slabiny v bezpečnosti, odchylky od standardů. Pobavíme se o klíčových bodech a o směřování Vaší firmy z hlediska IT, Vašich požadavcích a nárocích a vůbec celkové vizi.
4/ Připravíme smlouvu
Následně stanovíme termín převzetí Vás, jakožto našeho nového zákazníka do naší správy. Vyjasníme si parametry smlouvy, jelikož vždy pracujeme na základě smlouvy, kde jsou řešeny garance, mlčenlivost a cenové podmínky. Určíme odpovědné osoby, předáme Vám kontaktní údaje pro řešení servisních a obchodních záležitostí. Nastavíme parametry garancí a maximální možné časy řešení Vašich požadavků. Vše řešíme individuálně, tak abychom se Vám maximálně přizpůsobili.
5/ Můžeme pracovat
Nyní se již stáváte našim zákazníkem. Provádíme správu Vašich IT prostředků a systémů. Správu IT provádíme jednak preventivně, kdy monitorujeme a dohledujeme běh klíčových systémů a reagujeme na potřeby preventivní formou zásahů. V případě Vašich uživatelských požadavků pak reagujeme přímo na zadané požadavky, kdy využíváme velmi rychlého servisu. Pro dohled nad techniky využíváme zpětnou vazbu se zákazníkem a také vlastních systémů pro kontrolu provedených servisních zásahů a zejména jejich včasné řešení v rámci našich garancí.
Víte, že...
- Všichni naši pracovníci jsou profesionálové v oboru IT s mnohaletými zkušenostmi.
- Naše společnost je na trhu déle než 13 let po kterou provádíme správu IT.
- Za celou dobu historie naší společnosti jsme převzali desítky firem do vlastní správy.
- Spravujeme stovky počítačů a přes 200 serverů našim zákazníkům.
- Spravujeme jak malé zákazníky, tak ty velké.
- Jsme držiteli řady certifikací a naši pracovníci pravidelně podstupují speciální kurzy a školení v oblasti IT a nových technologií.
- Klíčové operace provádíme bez omezení provozu zákazníka, či s minimálním omezením, tzn. především o víkendech a v nočních hodinách, případně dle dohody jinak.
Kontaktujte nás:
4Stars, s. r. o.
Za Olšávkou 290
686 01 Uherské Hradiště
IČ 26310791
DIČ CZ26310791
Telefon: 572 111 015
Fax: 572 671 422
Email: obchod@4stars.cz
Obchodní oddělení
Dalibor Lukaštík
Tel: 731 616 160
E-mail: dalibor.lukastik@4stars.cz
Dělejte svůj byznys, IT nechte na nás!